Thursday 28 July 2011

Pertandingan Andaman Sempena "Expo Karnival Kerjaya & Kemahiran"

24 Julai 2011. Tarikh yang menguji kebolehan aku..Pertandingan Andaman ni 1st time aku 4low.. huh!!!... seram sejuk gak. Tengok peserta-peserta yang masok bertanding macam dah berpengalaman jer.. adoiyaiiiiiiii..... Semua ni bidan terjun.Dapat tau pun sehari sebelum pertandingn. Tak ada persiapan rapi sempat aku buat. Nasib baik Spa Selasih sudi nak sponsor busana & aksesori. Model untuk pertandingan ni pon aku panggil last minute.13 orang peserta bertanding. Kemenangan berpihak pada Smc Bridal House & Daus Firmah Bridal. Aku tak galat sangat. Sebab niat aku pon nak cari pengalaman. Kalah menang tu adat... so inilah gmabar-gamar sekitar pertandingan tu.






Thanks a lot to my model Rieya. Model paling lawa..  :-)  saper setuju angkat tangan!!!.. heee...

1 comment: